Moderator: mma forum mods

BiGBOSS skrev:1.Velasquez
2.Dos santos
3.Mir (blev imponerad mot Kongo)

Kane skrev:Det jobbiga med läget är att vem Brock än slår kommer han anses vara bättre än Fedor av många... Jag tror ju iofs att Fedor hade förlorat mot Brock, men han har ju en mycket mer imponerande karriär.
Kane skrev:...han är för stark, snabb och (antagligen) tränar väldigt mycket sub-defence.
Simpaett skrev:Jag tror tim sylvia hade spöat Brock
Kane skrev:Jag tror att Lesnar hade tagit ner och GnPat ut Fedor, eller kanske fått in ett slag och sedan avslutat. Tror inte att Fedor skulle kunna submitta Lesnar, han är för stark, snabb och (antagligen) tränar väldigt mycket sub-defence.
angående andra fighters är Lesnar för mig favorit mot alla, men du har rätt i att Overeem, Carwin, Velasquez hade haft en chans. JDS, Nog och Werdum hade däremot varit mer eller mindre chanslösa imo. Barnett behöver vi inte ens snacka om eftersom han antagligen aldrig kommer hamna i UFC.
Shogun, ja hela min värld hade blivit omkullkastad om Fedor hade förlorat. Hoppas verkligen han slutar innan han drar på sig en förlust. Han är GUD.
Kane skrev:Man kan inte jämföra Rogers med Lesnar. Lesnar är en brottare, rogers är en brawler. Sen har lesnar bättre fysiska egenskaper än rogers.
Återgå till Ultimate Fighting Championship
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster