Moderator: mma forum mods
Brassetok skrev:Angående Lytle så är det väl ingen som har några förväntningar på honom förutom att dem troligtvis kommer få en jäkligt bra match. Ingen tror att han ska hamna på världens winning streak och gå för titeln direkt.
En kille jag har svårt för och som jag anser är överskattad: Joe Stevenson. Svårt att sätta fingret på vad det är som stör mig. Men han har ju en jäkla förmåga att bara råka hamna i topp skiktet och sen verkar han inte kunna lämna det.
mr.mac skrev:överskattad? jo Muskel Berget Brock.

mr.mac skrev:Jag vill inte bli bannad från forumet igen, så det här är enda gången jag skriver det.
Brock lesnar har ingen teknik, han är bara stor och klumpig, han är nog snabb men det är rätt många i HW nu för tiden tycker jag. Han har dålig stand up, han kan inte brottas så bra med tanke på att han hade problem med någon så liten som randy och hans enda styrka är att han är stark och stor, han är en roy nelson.
Se matchen som roy har gått, han lägger sig ovanpå och slår tills matchen blir stoppad. Två skillnader mellan brock och roy, Roy är en MMA fighter Brock är en wanna be MMa fighter, Roy är fet (men 120kg) och brock har muskler (120kg)
Lägger de sig på någon som ligger under 120kg så är det klart sedan. Man behöver ej vara bra på mma eller ha teknik alls för att lägga sig på nån som väger mindre och slå tills man inte orkar mer. Nu säger jag inte att roy inte har teknik för han är ju bra på MMA.
Fler exempel: Marcus jones, han är stor och hans styrka var att ta ner någon och lägga sig på den och slå han hade lite problem med matt. Brock är lite bättre än Marcus Jones men fortfarande ingen MMA fighter.
Frank har förstått hur viktigt det är att gå upp vikt och styrka så nu håller han på att bli muskel berg han med. Senaste matchen mot kongo vägde han runt 119 eller 118 kg om jag inte mins fel, och det gick ju rätt bra för han. Det ska bli kul när Brock möter någon som väger lika mkt som han.
Jag tror att brock kommer vinna alla matcher mot de som väger mindre än han gör, tyvärr...

Kane skrev:även om jag håller med dig här drue verkar det som du har varit lite grumpy de senaste dagarna, what's up with that?

Simpaett skrev:Mest överskattade MMA fightern måste fan va Ken Shamrock, Så jävla usel.

Fimpen skrev:Brock är inte överskattad, han pissar på alla
Överskattade fighters ja då har du :
Mick Swick
Joe "Daddy" Stevenson
Starfighter skrev:Gonzaga är en annan överskattad snubbe. En lyckospark i kolan på Cro Cop sen var han världens grymmaste fighter (iofs så visste ingen då att Cro Cop var på dekis).
Återgå till Ultimate Fighting Championship
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster