Jaha då var Nevertap turneringen avklarad, slutade 3:a
Första matchen möter jag samma bjässe jag darace förra året, han lyckas ta ner mer mej, jag åkte på en jävla flygtur haha, krigar efter heelhook han jobbar på ankellås, pip första ronden avklarad, jag gasa totalt, hade inte tränat på en vecka pg sjukdom, iaf andra ronden han tar ner mej och jag lyckas jobba in en triangel

vinst
Andra matchen, killen kommer ut väldigt aggresiv letar nertagning, jag kopplar en överhook+wizzard och judo kastar han, hamnar i hans guard, kopplar chicken-wing stegar över, känner att han är lite väl stark och switcar till darace, klap klap säger han

Tredje matchen, jaha då äntrar Pedro Schmall (Royler Gracie black belt) jaja ingen respekt, jag går ut och tänker ha kul, minns inte exakt vad som hände men satte en sizzer takedown i från stående men hans fot slank ut så fick aldrig heelhooken, sen försöker han ta ner mej, jag kopplar giljotin stående, han håller den stående i cirka 1minut innan han fick loss den, var aldrig tight, pip andra ronden, blev jag total slaktad, han fick in en triangel i slutet men jag är nöjd, tänk om jag kunde fått den där inverted heelhooken efter sizzer takedownen, fyfan vad snyggt det hade varit