Moderator: mma forum mods
locatedmma skrev:Personligen - Jag tycker om att se med svenska kommentatorna live.
Darbog skrev:...om man är på plats vilket Rogan och Goldberg är.
Darbog skrev:Den solklara lösningen skulle vara att kontraktera Roger Pettersson, det är en riktig gigant!

saerbarnet skrev:Mike "The Mouth" Schiavello är bäst by far.. Han är sjukt rolig med sina dumma liknelser men han kan ändå vara saklig när det behövs.

London_Parris skrev:Jag tycker att kommenteringen på TV4 sport tappade väldigt mycket fart då Paolo drog. Varför slutade han förresten?
drue skrev:saerbarnet skrev:Mike "The Mouth" Schiavello är bäst by far.. Han är sjukt rolig med sina dumma liknelser men han kan ändå vara saklig när det behövs.
Du skojar nu va? "THA BIIIG KABOOOSH!" vid every flippin' jabb, han är så sjukt störande så jag vill skjuta mig i foten varje gång han öppna munnen. Thank god att Guy Mezger är där och sätter honom på plats lite då och då, känns nästan som han är på gränsen att be Schiavello hålla käften ibland

drue skrev:saerbarnet skrev:Mike "The Mouth" Schiavello är bäst by far.. Han är sjukt rolig med sina dumma liknelser men han kan ändå vara saklig när det behövs.
Du skojar nu va? "THA BIIIG KABOOOSH!" vid every flippin' jabb, han är så sjukt störande så jag vill skjuta mig i foten varje gång han öppna munnen. Thank god att Guy Mezger är där och sätter honom på plats lite då och då, känns nästan som han är på gränsen att be Schiavello hålla käften ibland
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster